Το lobby ενός ξενοδοχείου έχει από καιρό εμπλουτίσει τον ρόλο της απλής υποδοχής και αναμονής με στοιχεία εξωστρέφειας και κοινωνικών συναναστροφών.
Τόσο ως φιλοσοφία – αρχές καλής φιλοξενίας - όσο και ως ένα λειτουργικό κομμάτι είναι ένας κοινός τόπος συνάντησης ιδιοκτητών και φιλοξενούμενων, φίλων, συνεργατών και άλλων. Όλοι οι επισκέπτες περνούν από εκεί και μάλιστα πολλές φορές διαµορφώνουν εικόνα για τον χαρακτήρα της επιχείρησης καθώς και για τις παρεχόµενες υπηρεσίες της. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, που όλο και πιο συχνά η διαμόρφωση των lobby πραγματοποιείται με σκοπό τη δημιουργία ενός χώρου επικοινωνίας, χαλάρωσης και κοινωνικής εµπειρίας προκαλώντας στον επισκέπτη την επιθυμία να παραµείνει και όχι να το εγκαταλείπει βιαστικά.
To «Lobby Concept» αποτελεί µια ρεαλιστική εγκατάσταση, στο πλαίσιο της διεθνούς έκθεσης ξενοδοχειακού εξοπλισμού Hotelia και σε συνεργασία με την Dpoint Spaces, εμπνευσμένη από τη δέσµη φωτός που µε έκπληξη αντικρίζει κανείς στα ελληνικά µικρά αίθρια ή στις πίσω αυλές διερχόµενος από την κεντρική είσοδο ενός κτιρίου. Το «Lobby» έχει οργανωθεί µε τέτοιο τρόπο που επιτρέπει την ανεξάρτητη εκπλήρωση των επιµέρους λειτουργιών, μια προσέγγιση που ενισχύεται ακόμη περισσότερο και από το γεγονός ότι πολλές φορές είναι ανοιχτό στο ευρύ κοινό, πέραν των ταξιδιωτών.
Στόχος ήταν να προκύψει µια βιωματική εµπειρία και όχι ένα «απόμακρο» εκθεσιακό project. Σηµαντικές εταιρείες από τον τομέα της κατασκευής συνέδραμαν στην υλοποίηση της ενότητας.